Herkese merhaba, 2 gün sonra 9 aylık olucaz.. bu hafta ilk dişimiz çıktı, dişten midir uyku gerilemesinden mi yoksa atak bitmesine 6 gün kalmış ondan mi bilmiyorum.. kızım uykuya geçişlerde direniyor, ağlıyor..halbuki desteksiz uykuyu öğrenmişti kısmen, yatağına koydugumda ağlaması çok nadir o da mızırdanma şeklindeydi.. ama son 3 gündür yok yani, yatağına yönelince hatta odasına girince bile ağlıyor.. 8. Ay uyku gerilemesi 8, 9 10
Aylarda olurmuş.. yasayan var mi böyle biseyi