irva Papatya2636 Benim oğlumda da kabuklanma olmamıştı.Sadece 4.ayda daha belirgin oldu aşısı o kadar.
melrosee Papatya2636 Bizim de hiç bir iz olmadı. Doktora sormuştum zamanında, iz olmaması tutmadığı anlamına gelmiyormuş. Sorun yok demişti.
Papatya2636 Merve_bolat kabuklanması aşının tuttuğu anlamına gelir diyorlarda kafam karıştı iz yeri bile yok
irva Papatya2636 Sorun etmeyin bazılarında hiç belli olmuyor ama aşı tutmuş oluyor.Sağlık ocağına sorun isterseniz yine de içiniz rahat etsin.