Asenayy Bebeğim 1 yaş aşısı oldu bacağında aşının yeri kızardı beze gibi bir şişlik oluştu başına gelen var mı doktora götürmeli miyim normal mi 🤔
Merve_bolat Asenayy bacak aşılarında şişlik ve kızarıklık olabilir bizim hemşiremiz öyle demişti eğer olırsade buz koyabilirsin dedi buz koyun inmezse götürürsğnğz doktora