Yenibiranne2 40 ım çıktıktan sonra tekrar bı kanamam oldu 5 gün kadar falan dün yine baktım hafif kırmızı pembemsi karışık peçeteye geldi 15 gün oldu 40 ımin çıkması korkuyorum yerleşme kanaması falan olabilir mi
Rumeysa28 Yenibiranne2 yerleşme kanaması nasıl olabilir yeni doğum yapmışsın azıcık mantık bide 40 lıyken ilişki olmaz sağlık açısından… Üstüne adet olmuşsun işte
TtazeAnne Yenibiranne2 benimde olmuştu 40 çıktı 41. Gün. Kanamam geldi adet olur gibi pembe renkte 1 gün arayla geldi 4 5 gün sürdü sonra leke halinde geldi şimdi gelmiyor artik
Yenibiranne2 Tugcedmr prezervatifle korunma olmadı sadece geri çekilme oldu hamile kalmadan önce de böyle oluyordu
Yenibiranne2 Rumeysa28 40 liyken oldu gibi bişey demedim 40 ım çıktı 4 gün daha kanamam oldu o sırada ilişki olmadı zaten dün kırkım çıkalı 15 gündü biraz korkuttular anlayacağınız
Sertkaya00 İnanın ben de 3 ay kadar devam etti kanama yine bir kadın doğuma gidin bireysel farklılıklar olabilir ama doktorum ultrasonla baktı tekrar içeride bişey unutuldu mu acaba diye de çok şükür sıkıntı olmadı çabucak geçer insallah
Rumeysa28 Yenibiranne2 ilişki olmadı diyosan nasıl hamilelik olupda yerleşme kanaması olabilir kendinle çelişiyosun 😄😄
Rojdaa Yenibiranne2 Yerleşme kanaması olsaydi 5 gün uzun bir süre, bence değildir. E zaten ilişki olmadı demişsiniz yanlış anlamadiysam 🥰
cemreninnannesii Yenibiranne2 kız zaten yeni 40ın çıktı ne zaman ilişki yaşadın da yerleşme kanaması olacak? Doktorlar 40 gün vücudun kendine gelmesi lazım diyorlar
Yenibiranne2 cemreninnannesii kırkım çıktıktan 5 gün sonra ilişki yaşadım 10 gün sonra pembemsi leke geldi anlatabiliyor muyum?
Rojdaa Yenibiranne2 Bunu yeni okudum. Yerleşme kanaması minik damlalar şeklinde 1 2 gün anca sürer ya hem de 10 gün sonra olmuş yije kısa bir zaman içinde zannetmiyorum ya isterseniz bir test yapın
Hilaldenizz Yenibiranne2 adet oldunuz bende böyle olmustum ve bismillah daha rahim kendine gelmeden hamilelik şüphesimi başladı
Yenibiranne2 Hilaldenizz ben eşime güveniyorum ama böyle leke geldiğini söylediğimde üstüne görebilirsin gibi şeyler söylediler yakınlarım
Yenibiranne2 TtazeAnne teşekkür ederim annemde 2 aylık oluncaya kadar ara ara kanama olur demişti ama bilmiyorum