Arenbebekk benim bebeğim erken doğdu kuvezdeyken hastanede Aptamil kullanmışlar bizde değiştirmeye kim dedik hep Aptamil kullandık. Günde bir kere içiyor saat 11-12 gibi veriyorum. Düzenli vermek önemli. Şimdi ek gıdaya da geçtik mamayı kesmeyi düşünüyorum çok da iyi bir şey değil mecbur kalinmadigi sürece bence. çok gaz yapıyor ama kilosu normal doğanlarla ilerliyor memnun kaldık ama biraz da çocuğun kendi yapısına bağlı bir şey bence