Arenaren evet canım bizde hastanede geçememiştik artık iki haftalık oldu bidaha yaptırdık yine geçemedik artık çocuğunun duymayacagını hep düşünüyordum seslerede tepki vermiyordu korkmuyordu çok üzülüyordum ama bir ay sonra gittik tekrar işitme testine %100 geçti iki kulagıda sakın korkma ıcını rahat tut ınsallah bebegınde geçecek 🤍