AngelMotherr bebeğiniz ne kadarlık bilmiyorum ama ekonomi şu vaziyetteyken size en iyi önerim sezon sonlarında alısveris yapmanız olacaktır.
mesela kış sonunda pijama takımlarını 30-40 liraya, montu 80 liraya aldım lcwden.
şimdide seneye giyeceği yazlıkları aldım koydum kenara. 45 liraya takım, 20 liraya tişört, 25 liraya tayt ve şortlar aldım düşünün, seneye yaza nerde bulucam bu fiyatları 😤
yani şimdi kışlıkları lcwden alın bence hem kalite olarak hem çarkla kuponla en uyguna yine lcw geliyor açıkcası
e bebekten alıcaksanız da mutlaka 1 beden büyük alın, kalıpları çok dar