Deletedmom_61 Bı kaç gündür vardı ufak ufak ama bugün kalktığında boyle buldum sizce nedir tüm fotolara bakar mısınız farklı da var daha net olan https://imgyukle.com/i/nneyk0 https://imgyukle.com/i/nneSKx https://imgyukle.com/i/nneCHv https://imgyukle.com/i/nneQ3Y
Emirin_Annesi10 Deletedmom_61 isilik olmus ılık suyla duş aldırın geçer ama en ufak sıcaklıkta geri çıkar malesef
anayimbenn Deletedmom_61 sudocream sürün bir de sinek koruyucu sürün çocuğu en terli zamanladında yıkayın ama ısırık veya isilik gibi duruyor siyah kara sinekler öyle ısırıyor maalesef büyük büyük
Melis2015 Deletedmom_61 sanki sinek ısırmış gibi isilik böyle olmaz ki daha minik minik bir sürü olur bence siz doktora götürün
Deletedmom_61 Melis2015 2papatya Gmzynpasya Toprak-hira59 Iremdk38 Cansucp Derya-Anne Çok teşekkür ederim hepinize gittik doktor sıcaktan olabilir isilik değil dedi bende zaten isilik bu değil dedim yani hergun usutmemek kaydıyla banyo yaptırın dedi krem verdi
Gmzynpasya Deletedmom_61 terlemeye bağlı isilik dedi doktor bize serin suyla yıkayıp bepontol baby kremi sürdük çok şükür gecti
Toprak-hira59 Deletedmom_61 isilik felan demisler de isilik boyle mi olur bu bildiginiz sinek ısırığı bi gece sinek tabletini takmadan yattık sabah oglumunda kolları bacakları böyleydi taze kanları olduğu icin hemen ısırıyorlar onlarıda 😏
Kupelikiz_1 Deletedmom_61 bizde de böyle çıktı 3 günde geçti sinek ısırığı değil camlarda sineklik var evde asla sinek yok
Cansucp Ben sagkik ocagina gotrdum aynisi war bizde aynisi virüs kapmış dedi olucks bunlar dedi geçer dedi,sonra ebeye sordum isilik sıcaktan dedi bugün çocuk doktoruna gotrcem bende alerji olduğunu düşünüyorum cnku🤷🏻♀️
Derya-Anne Deletedmom_61 canım sinek ısırmış bide ustune terle böyle oluyo maalesef benim oğlumun daha beterdi daha küçük ve fısır fısırdı kolları acile götürdük alerji şurubu verdiler üstüne çocuk doktoruna götürdük o da kalmason diye bi losyon verdi onu sürünce geçti ama terleyince ki benim oğlumun kolları ve bacakları aşırı terliyo tekrar kabarıp kızarıyo. Ya uzun kollu ince bi penye gibi bisey giydiriceksin ko kollarının terini emsin yada sık sık duş aldırıcaksın
Derya58 Deletedmom_61 bizimde şuan aynı doktora götürdüm6 6 ay 2 yaş arası geçirilen akut viral enfeksiyonmuş 6. Hastalık diye geçiyor alerji damlası ve krem verdi gece hep uyanıp ağlıyordu kremden sonra rahatladı 11 aylık oğlumda sizde bir gösterin isterseniz korkulacak birşey yokmuş
Gmzynpasya Derya58 viral enfeksiyon öyle tepkimi gösteriyor bana doktor sadece sıcakda isilik demişti şimdi kızımın biri hastanede öteki evde evde olanda böyle lekeler var ve ateşi idrarda kanda bisy çıkmadı artık çok yoruldum ne yapacağımı şaşırdım böyle etkisi oluyomuymus gerçekten
Derya58 Deletedmom_61 birde oğlumun gecesi 38.9 a kadar ateşi çıktı ardından öyle şeyler çıkmaya başladı salgın gibi demekki