Bebeğim 43 günlük ve uykuda sanki karnında bi şey var gibi kıvranıyor inliyor . Uyanınca da emziği hırslı hırslı yine inleyerek emiyor . Gazdan diyor eşim ama içim rahat etmiyor . Aynı sorunu yaşayan oldumu? Yasayan varsa nasıl çözümler uyguladiniz yazar mısınız ?