Bebeğim 7,5 aylık bu zamana kadar hep anne sütü verdim 5,5 aydan beri ek gıda veriyorum ancak sadece tadım şeklinde alıyor yemiyor doymuyor sütüm de eskisi gibi yetmiyor ben de mama aldım 1 haftadır mama veriyorum sma 2 yi ancak bi kaç gündür kakası baya katılaşmıştı zorlanıyordu dün gece artık çocuk gaz ve kabızlıktan ağlama krizine girdi ilk kez böyle bir şey yaşadım kakası çok katıydı yapamadı yardımcı olduk kantaron ve zeytinyağı sürdük yaparken hatta sanırım çatlattı poposu kanadı ben de mama vermedim çok üzüldüm ama şimdi de sabah açlıktan ağlıyor ne yapmalıyım mama mı değişmeli yoksa içine zeytinyağı mı katmalıyım mamayı açtığım 3. Haftanın son günüydü dün bununla ilgisi olabilir mi