Kizlar su an sehir disindayim bebegim 3 ay 9 günlük rota asisi vurdurmal istiyprum ama burdaki saglik ocagi alrrjisi varsa doktor onayi lazim dedi. Vanda yasiyoruk vanda birnkac doktora götürdüm biri vurdur digeri vurdurma diyor. Su an antalyadayim burdada oyle herpsi farkli söylüyor kafam karisti. Birde hafftaya yola cikacagiz yol baya uzun gunduzleri durmayip uyumayan bebegim var simdi bunasiyi yaptirirsam yan etkileri neler yolda daha kotu olurmu vana gidecegimizde 4. Ayina az kalmia olacak 4. Aydada bir asisi var yakin zamanlarda hem rota hem 4. Ay asisi agir gelir mi. İcinizde bu durumu yasayan var mi. Bu sikintilari doktorlara soyledigimde siz bilirsiniz yaniti aliyorum sadece. Yan etkileri varsa bile diyen yok