Tweetyy Arenmomm canim ilk zamanlar oyle oluyor sütün geliyorsa ac olduğu için değildir. Emzik vermek istiyorsan bu süreçte verebilirsin uykusunda
ByzIpk27 Arenmomm 21 günlük bizde öyleyiz yaka iğnem diyorum oyüzden birleşik geziyoruz artık özellikle geceleri bi süre sonra düzeliyor diyolar bakalım nolacak
Arenmomm Sürekli emmek istiyor ağlıyor memede uyuyor yerine koyunca maksimum 10 dk sonra ağlamaya ve meme istemeye başlıyor
Arenmomm Nesrincente kilo alımı gayet iyi dedi doktor çiş de yapıyor kaka da doymasa yapmaz dimi ben daha yeni olduğum için cok bilgi sahibi de değilim ama bir ayda bir kilo aldı
Bebeto_Be Annesi o daha dünyaya yeni geldi seni senin kokunu istiyor emzir istediği kadar geçiyor bi süre yatırırken ağzına emzik koy bi sıkıntı olmaz inşallah
Arenmomm Tweetyy çok emzik çeşidi denedim bir iki çekip diliyle itekliyor sonra da almıyor ağzını kitliyor 😂
tatlipatatesmom Arenmomm çok güzel açlıktan değil ac olsa kilo almaz hiç kilosunu cisli bezini takip edin yeterli sutunuxun olduğunun en iyi kanıtı bu❤️
Yagmurum6868 Arenmomm benim bebegimde 1aylik 2.bebegim gazi oldugunda skntilandiginda emmek istiyor muhtemelen sizinkide o yuzdendir karni agriyor sanci girince memede durmak istiyolar koyunca aglayip kivranmaya basliyor anlattigim gibiyse mujtemelen bu yuzdendir sutunuz yetiyodur merak etmeyin 🥰
tatlipatatesmom Arenmomm saka bir yana suan cok normal çok küçük ilk üç ay çok normal size ihtiyacı var❤️ unutmayın meme bebekler icin sadece açlık değil güven sevgi şefkat merhamet ağrı kesici her şey 🥰 naçizane tavsiyem üç aydan sonra memede uyumasina izin vermemeniz 15 aylık çok zor şuan başka türlü uyumuyor. Şimdiki aklım olsaydi 4 aydan sonra uykuya gececegi zaman memeden alırdım 🌼 sağlıkla büyütün ❤️
Haffuse Meme onun herseyi, Hem doydugu hem sigindigi hem uyudugu hem agrilarinin dindigi.. emsin istedigi kadar, emzirmek muhtesem bir mucize, sen de tadini cikar… Allah bagislasin evladini saglicakla 🥰
Arenmomm Yagmurum6868 genelde gazlıyken bunu cok yapıyor ve gazı bazen memedeyken cıkarmaya çalışıyor