Meraba kızlar bebeğim 3.5 aylık su ana kadar çok güzel kilo aldı sadece anne sütü ile bu iki haftadır bebeğimin kusma sorunu vardı nerdeyse her beslenme sonrası avcumun içi kadar belki daha fazla kusuyordu, ilaç kullanmaya başladım kusması yeni yeni biraz azaldı doktor da iki hafta daha devam edelim aynı şekilde az olursa mama takviyesine başlarız dedi. Şimdi bu çocuk kustugu için mi kilo alamadı yoksa sütüm mu azaldı, gereksiz yere mama vermek istemiyorum bana bı akıl verin kızlar 😔