9 aylik bebegim 5 gun once bebek arabasindan yuz ustu yere düşmüştü. Burnuna sarbe aldigini dusunerek burnunu kontrol ettik. Kanama, morarma, sislik, tikaniklik yoktu. Sadece yuzeyde sürtünmeden olusan cizik vardi. Yine de gece boyu takip ettim. Herhangi bir kanama, kusma, ates olusmamisti. O yuzden doktora goturmemistik anormal bor sey olmayinca. Ama bu sabah tek tarafli burun kanamasi oldu, hemen durdu devam etmedi. Acaba düşüşüyle alakasi var mi? :(