Dolores
Irmakprensesinannesi
Mavi53
Arkadaşlar yorumlar için teşekkürler, dün doktor randevusu vardı. Doktor kesinlikle “ek gıdayı ikinci plana at gerekirse aç bırak ama mutlaka anne sütü alması gerek, şu an yediği onu beslemez emdiği besler” dedi. Yani elbet akşama kadar açlıktan bayıltacak halim yok gerekirse akşama kadar aç kalacaK dediğim açlık süresini uzatıp önce emzirmek anlamında. Eğer emerse zaten ek gıdasını da alacak. Şu an ek gıdayı tercih ettiği için sorun yaşıyorum. Bu Güne kadar da zorlama olmadı emmesi için. Hep isteyeceği şekilde emzirmeye gayret ettim istemiyorsa kalkıp gezdirdim, eşime verdim, kucakta emzirmeyi denedim vs.