Bu arada Yenidoğanken geçirmek tehlikeli eğer ki ikinci kez olursa asla beklemeden nefrolojiye randevu alın hatta ben olsam şimdiden alırım bazen üriner sistemde bir anomali olabiliyor ve bu durum idrar yolu enfeksiyonuyla belirti veriyor. Bu nedenle bir üriner usg şart. Nefroloji yok veya sıra bulmak zor ise muayene olduğunuz pediatristrn rica edebilirsiniz bir üriner usg barkodu versin herhangi bir radyolog usg ile kontrol etsin ilk etapta