Cemrisko14 Betul-08 ben 2.haftada bıraktım uyandırmayı. Kendisi 3.saatte uyanıyor acıkınca o rahat ben rahat
Emineklccc Betul-08 benim bebeğim 29 günlük her ağladığın da emziriyorum mama yapıyorum hic uyandırmadim uyandirmam da gece 3 saate bir kalkıyor gündüz 2 saatte bir agliyo süt veriyorum