Nbm bundan yaklasik bir ay kadar önce benim kızımda covid oldu. O zaman 8 aylikti bir sabah birden ateslendi 2-3 gun atesi düşmedi sürekli yukseliyordu atesi. Covid olduğunu da anlamadik en son hastaneye götürdüm ve 4 gece hastanede kaldık biz biraz gec kalmıştık goturmek icin. Bence sizde egerki ates olursa baktinizki durumu kötüye gidiyor hemen durmadan hastaneye götürün en azindan serum takilsin. Ben cok pismanim ilk günden büyük hastaneye goturmedigime çünkü o dönemde mama yemedi su icmedi ve vücut cok susuz kalmıştı 3 gun serum alarak toparlandi yavrum. Hatta bizler farkinda olmuyoruz ama onlar nefes almakta bile zorlaniyorlarmis. O yüzden baktinizki kötüye gidiyor direk götürün. Amacim sizi korkutmak degil. Kotulesmeden müdahale etmeniz daha iyi diye