Bebegmmm Arçelik kullanıyorum . Gidere gerek yok istediğin her yere koyabilirsin memnunum. Çamaşır makinesinin üstüne de montaj oluyor , ben o şekilde kullanıyorum . Ama bize ikisi de aynı marka olacak dediler . Çamaşır Makinesi de Arçelik aldık . Kurutmadan memnunum ama çamaşır makinesinden hiç memnun değilim .