Kızlar 63 gün öbce normal doğum yaptım. Aşırı fazla dikişim vardı. 3 gün hastenede antibiyotik verdiler damardan sonra çıkıncAda 1 hafta hap olark verdiler. Ama eşim saolsun annemlerde kalmama razı olmadığıniçin 6 gün sonra döndüm eve ve hem bebek hem yemek vs derken çok ayakta kaldım. 40 ım çıktığında daha biraz dikişim duruyodu. Eşime randevu al gidelim dedim kaç kez hala almadı. 56. Günde adet oldum ama hala sarı akıntı devam ediyo. Hala tuvalete oturunca çok ağrıyo içten. Bugün iç dikişler duruyomudur diye parmağımı sokunca o dikişlerin oldugu yerin Açıl gibi oldugunu hissettim yani sanki iki ayrı bölge var gibi. Ve çok kötü bi koku geldi parmağımı çekince. Acaba açılmış ve öyle kalmış olabilir mi?