Dygnr
Evet ara sıra dışarı çıkıyor uyku saati oluyo normalde öğlen saatleri işte o saatlerde zaten çok mız mız oluyo hiç durmuyo ve ağlıyo eğer yürüyorsam yada arabada gidiyorsam yada onu bebek arabasına kanguruya falan koyduysam uyuyor ama çok değil yine 10-15 dk falan uyuyo