Krmbraaa Asena ayni yollardan bizde geçtik bebeğim şimdi 7 aylık oldu geçer insallah bi an önce erkekler daha cok gazlı oluyor malesef benim oğlumda da aynısını yasadik😣
Annesirintugceuzun Asena Alerjisi olabilir mi? Emziriyor musunuz? Yedikleriniz onu rahatsız edebilir alerjisi varsa veya kullandığınız mama dokunabilir. Uykusunda huzursuzluk, bitmek bilmeyen gaz sancısı, mukuslu kaka gibi belirtileri var.
Asena Annesirintugceuzun kakasında öyle bir durum yok çok şükür zaten gaz yaptığı için süt ve süt ürünleri tüketmiyorum dana eti de yemiyorum
Gulsahcvz Asena ozaman zeytinyağı ama fabrikasyon değil doğal mahsen çekimi fabrikasyon olacaksada mutlaka soğuk sıkım olmalı riviera değil. İki tatlı kaşığı kadar içirin bebeğinize hiç bir zararı olmaz ve gerçekten faydasını görecksnz ben bebeğime 40 günlükken yaptm ve çok rahatladı zeytinyağı anne sütüne en yakın besinlerden birisi bilimsel olarak kantlanmş direk içiremezseniz mamasına karıştırın
Gulsahcvz Gulsahcvz bu arada direk vermeyin genzine kaçarsa çok uğraştırr ilerde masına sütüne karıştırıp verin o detayı unutmuşum
melisers Asena Aynı şekilde 3.ay boyunca gazımızın en doruk noktasındaydık. Sanırım tüm sancıları o aya sığdırdık 😊 4.ayda geçti olumsuz dusunmemeye calisin gercekten geciyor...
meryemkisa Asena Ah seni o kadar iyi anlıyorum ki 16 aylık olcak kızım işk 4 ay tamı tamına 4 ay çektik ondan sonra rahatladı neler yapmadım gazın çözümü yok asla yani sabahtan akşama gececen sabaha hep ağlardı bende kafayı yiyordum ama geçiyor sabır sen çok yıpranıyorsun sadece şimdi ben gene hamileyim doğuma 48 gün var bu kez oğlum olcak inşallah bunda çekmem ama herkes erkek daha gazlı olur diyor tek duam sağlıklı gazsız bir bebek olması
Enesenemir Asena dogduktan sonra 2 kez haric tam 3.5 ay kakasini fitille yaptı tam 10 gün 12 gün yapmadığını bilirim.aptamil conformil verdim bir kez onunla yapti sonra kendiliginden basladi.hic üzülmeyin sadece sabır herşey zamanı gelince oluyor.evde kaka yaptı diye ağladığımı bilirim evde şenlik oluyordu o derece.
1balAnnesi Asena inşallah en kısa zamanda geçer canım. Acaba süt alerjisi olabilir mi? Benim yeğenimde vardı çok ağlıyordu kakasında da gözle görülür kan değil de gizli kan çıktı. Bence bi araştır ne bileyim aklıma geldi yani
Zezgit Gulsahcvz canım bazı yerlerde içirmeyin diyo bazı yerlerde içirin diyo ama sonuçta bebeğe o kadar çok ilaç kullandım ki her biri ayrı kimyasal. En son çare nane çayını denedim 2 çay kaşığı veriyorum onu verdikten sonra zaten çocuk düzene girmeye başladı şimdi bütün kullandığım gaz ilaçlarını attım çöpe öönceden günlüktü artık bikaçgünde bir veriyorum çayı. Zaten kendisi de büyüdüe gazını çıkarmaya başladığı için birzd pnun etkisi var tabi
Alazcns Asena 8 ay 22 günlük oglum. Gaz problemi vardı ne yaptiysak geçmedi hâlâ devam ediyor. Yalnız doktorumuz fitil önermedi alışkanlık yapar sürekli onu ister dedi ki zaten ben de beceremiyorum fitil kullanmayı 😂 her gece acile gidip lavman yapılıyordu. Simdi bile her hafta gidiyoruz diyebilirim. Çok zor gazlı bebek. Doktorumuz bebekler doğuştan gazli ne yaparsak yapalım kendileri düzene girmeye çalışır dedi ancak 1 yaşından sonra sanirim bağırsak düzenleyici kullanacağız..
Esraabozdemir09 Asena tuvalet pozisyonunu denediniz mi ? Çok ise yarıyor . Benim oğlum da yapamıyordu suan 4 aylık tuvalet pozisyonu bizi çok rahatlattı
Devrim Asena tek derman zaman taze anne 🙂 bebek dönmeyi başladığında gaz sancıları da azalıyor. Kendinizi şu kadar aylık olunca düzelecek diye şartlamayın.