Asena bizde 3,5 aylığız benim kızım da feci gazlıydı gerçi hala devam ama önceki gibi değil azalma var siz gibi bizde de kaka sorunu vardı 2 2,5 aylıkken biogaia başladık halada kullanırız kakasımı damla sayesinde düzeldi kullanın derim
ve gerçekten sabırdan başka ilaç yokmuş yani şunaya kadar onu öğrendim