8.5 aylık oğlum var gündüz uykusu neredeyse 0, 10 dk sadece şekerleme yapar kalkar saat 2 de uyudum 2den beri tam 2 kere kalktı artık yıldım hep böyle meme istiyor hep veriyorum bu beslenme süresini napcagim bilmiyorum vermezsem kıyamet kopuyor artık zombi gibiyim sürekli uyu uyan yıldım