Burnunun üstüne kendi sütünüzü sürün. Ben sürüyorum yarım saate hırıltı kesiliyor yumuşatıyor. İçine sıkın dediler ama ben yapmadım. Doktor üstüne sür yeterli dedi damla vs hiçbir şey kullanmadım. Arada bir aspiratör ile hapşırarak getirdiğini çekiyorum.