Fatmagokce Kızlar uzun süredir araştırma içerisindeyim almak istiyorum fakat Philips pahalı olduğu için vermek istemiyorum para sizce elektrolux marka nasil büyüklük ve ozelllik olarak bilgi verebilirmisiniz
zynn Fatmagokce philips xxl gibi bir sey beklemeyin tabi, mi veya philips normaliyle aybidir sanirim. Sepet kapasitesi 3.9 litreymis genel kapasite 5.5 litreymis simdi baktim
Fatmagokce zynn pahali olmasada onu alsam keşke ama çok pahalı kararsizda kaldım gerekli diyen de var gereksiz diyende var sizce peki
zynn Fatmagokce yani ben ilk alirken cok baktim philips xxl icin fakat sonra soyle dusundum 3 kati para vericem ayrica cogu seyi 10 15 dk da pisiriyor iki kere koyar yaparim dedim 1400 tl ye bunu aldim bime falaj da geliyor hala ayni fiyat mesela pogaca yapiyorum 2 turda pisiriyorum patatesi cok koydum diyelim normali 15 dk ise cevirerek 20 dk da pisiriyorum gayet de guzel oluyor heosi sizin tercihiniz tabi
Fatmagokce zynn mantikli zaten bn kpss dgs caliscM bu sene o yüzden islerim kolaylassin istiyorum ondan alcam temizligi nasıl canim
ftsdmrhn Geçen Media mark ta gördüm , elektrolux un en küçüğü, diğer markaların en küçüğünden daha büyük boyut olarak. Marka olarak çok kaliteli marka , almak istesem sanırım bende onu alacaktım.
Deletedmom5284 Fatmagokce bize yetiyor ben evde yemek pişirmezdim pek bunun sayesinde yemek yapıyorum 😂
Fatmagokce Deletedmom5284 kolaylık zaten gerçekten bide yağsız pisirmesi çok güzel bisey temizligi nasil
Kayra_Hatice xiaomi kullanıyorum. biz 4 kişilik aileyiz yeterli geliyor .telefon bağlantısıda var 1 kilo kanadı tek seferde yapıyor .özellikle oğlumdan dolayı her gün çalıştırır oldum . hamur işi canı çekiyor hemen yapıp atıyorum her şeyde fırın açmak zorunda kalmıyoruz.
Fatmagokce Kayra_Hatice sadece onun küçüklüğü korkutuyor beni o kadar onun haricinde oda alabileceklerim arasinda