mryagc Arkadaşlar selam, Bebeğim tüm gün aç gibi meme arıyor. Veriyorum bi sağ bi sol şeklinde ama yetmiyor sanırım. Meme de yorgunkuktan uyuduktan sonra yatağına yatırınca tekrar aranıyor ağlıyor. Kendi de uyumuyor beni de unutmuyor :(
gulshen mryagc canım benim yaa daha çok minik sdece karnını doyurmak için değil ruhunu doyurmak için de seni istiyor kendini güvende hissettiği huzur bulduğu tanıdığı tek koku orası şuan çok çok normal sürekli meme istemesi ben 40 gün boyunca hep kucağımdaydı kıyamam yaa sağlıkla büyüsün
zynn mryagc aç, uykusuz, bi tek sizi biliyo, koku ariyo, gazi var bunlarin hepsi memede durmaya sebep zaten daha cok kucuk ilk 2 3 ay rahat boyle gecer herkesin de boyle gecmistir zaten
Gezginkisisi mryagc günde 5 tane çişli bezi oluyorsa doyuyordur. O senin tenine, sıcaklıgına açtır :) her emmesi her aranması açlık değil, emerek güven bulmak istiyor. . 35. Günden bildiriyorum. Giderek azalıyor memede kaldıkları süre. Hala çok azalmış sayılmaz ama😅
mryagc Hanımlar çok teşekkür ederim. İçimi rahatlattınız. Kohusalık hali artı çevre baskısı sonucu çocuğumu doyuramıyorum diye kendime eziyet ediyormuşum ☹️ @zynn @gulshen
Babyarask Korkmayın korkmayın 2.5 aylık olduk sarılık vs derken biberon silikon gogus ucu hepsine alıştı ama asla takmıyorum çok şükür 3.250 doğdu 5 ng oldu bile