atesvesu yigenimin başına geldi devamlı karnı ağrıyordu acile gitti gaz sandılar.sonra uzmana gözüktü o anladı kum olduğunu bol bol su dedi sıvı şeyler dedi.sunneti ilk defa duydum ama doktor söylüyorsa doğrudur tabiki de. Büyüklerde ki gibi zorlu geçmiyor. Sen bol bol sıvı içir.