Norveckizi bende böyle gün sayıyordum.bir cuma günü kontrolüm vardı doktor bir hafta sonra cuma gel suni sancı yada sezaryen dedi. squat ve merdiven inip çıkma doğumu hızlandırıyor dediler.bende sabah ve akşam 5 er tane olmak üzere squat yapmaya ve evimizde 2 katlı günde en az 5 sefer aralıklı olmak üzere merdiven çıkıp inmeye başladım.kontrolden 3 gün sonra pazartesi günü 39+3 haftalıktım baya işim vardı ve normalden fazla üst kata çıkmam gerekti en az 15 defa çıkmışımdır.ondan sonrada bebeğimin karnımdaki hareketleri değişti her zamanki tekmeler dönmeler değilde sanki içimde kocaman bir balık kayıyormuş gibi oluyordu o gece tam yatağıma yattım ve kızım ben geliyorum dedi doğuma gittim 🤣🤣🤣