Deletedmom_24 1 yaşına girdi ve doğduğundan beri her gece 6, 7 kere emmeye uyanıyor nasıl bıraktırma bilirim gece etmesini yardımcı olurmusunuz
SuPerisiiii Deletedmom_24 ay ben de bekleyeyim. Her sabah bi tarafım tutularak uyanıyorum. Memeden keseyim diyorum gündüz pek emzirmiyorum zaten. Pek bıraktırasım yok aslında. ama gece sürekli meme meme diye uyanınca tamam diyorum kesin bıraktıracağım. ama yine kıyamıyorum😞yıldım vallahi bu durumdan
Deletedmom_24 SuPerisiiii bende sizin gibi düşünüyorum ama daha çok küçük bırakmak ta istemiyorum Bi yandan gece azalsın etmesi 1 2 defa uyansa yine iyi ama saat başı uyanıyor eşim uyanmasın diye bazen gidip odasında yatıyorum
SuPerisiiii Deletedmom_24 biz de öyle ya. sürekli uyanıyor sürekli. ilk başta emzirmek ne güzel duygusal bakardım şimdi perişanım resmen. bir de ne zaman bırakmak istesem ya hasta oluyor ya atak dönemi oluyor ya diş huzursuzluğu oluyor. ay bilemedim kaldım öyle ben de. resmen sihirli bir değnek bekliyorum sanki