RedFlower_ ozgealpaslan bezi kullanırken turco bayb kullandım çok memnunum kaldım. 5*numaraya kadar turco bayb
zynn ozgealpaslan ben kullaniyorum memnunum. Geceleri molfix kulot bez takiyorum ama dogdugundan beri
atesvesu ozgealpaslan bebegım 6 aylık 3 numara kullanıyorum hala 7.300 kilo kalıpları güzel yani ama önlem markayı denemek istiyorum elımdekıler bitince önlem alacam
ozgealpaslan RedFlower_ nasıl yanı benım bebeğim 4 aylık turbo Max almam lazım 🤔 bak kafam karıştı tesekkur ederim 🥰 bu arada aydınlatrsan
Y-A-Annesi ozgealpaslan ıslak mendilini kullanıyorum memnunum bezde ise kalıp dar 4 numara kullanıyorsanız 5 turco alın