balpetegimmmm Bende 2 seneye yakındır gidiyorum azalsın diye bu yuzden ikinciyi erteledim hep, hamileykende yaptırmak yasak. hamilelik hormonlarından tekrar çıkıyor diyorlar oyuzden boşa beklemişim ikinciyi düşünüyorum tabi herkes de farklıdır kiminde çıkmıyor kimisinde az cıkıyor mesela bende 2. ayda tam çıkıyor🤦🏻♀️. Bence doğumdan sonra başlayın lazer epilasyona