Bi şey dicem sanki cozuttular. Mesela bebk için bi pijama takımı 170 bi günlük takım 300 lira yeni sezon. Kupon verdikleri için mi bu kadar pahalı. Yine pek bi fark olmuyor yine pahalı geliyor bana. Mesela defactoya baktım şimdi ordan yeni sezon iki pijama takımını 200 e aldım indiirm tanımladı. Lcw iki takım ekliyorum sepete 340😶