Aysnrblghn 17 aylik çok fazla kelimesi var, ancak çoğunu 2 kere söylüyor örneğin, ayak ayak , baba baba bazen tek de söylüyor ama çoğu zaman bu şekilde.Normal mi bilenler yardımcı olursa sevinirim
biryazmasali Aysnrblghn maşallah bence normaldir hatta benm kızımn 17 aylıkken sayılı kelimesi vardı bilemiyorum ama bana normal geldi
Ummomerr Aysnrblghn sizde otizimdne şüpheleniyorum diyim surda bozulmuş sinirim hepten gitsin Yahu gayet normallll bacımmmm isterse 10 defa desin bebek bu öğreniyo neysen ne algıladıgı ne belli
Alaranaz Aysnrblghn Gayet normal , benim kızım da baba baba baba diyor gülüyorum bende hoşuma gittiğini anladığı için tekrar yapıyor.Bebek yani bu anormal olan nedir 😀
Aysnrblghn Alaranaz hayir o şekilde değil, bazen ısrarlı bir şekilde birsey istediğinde yada dediğiniz gibi de yapıyor o değil bahsettiğim aslında,takiliyormus gibi.Muhtemelen iyi ifade edemedim
Asli123 Aysnrblghn normal hiç korkmayın. Benmki de o aylarda ne 2 ne 3 belki on kere anne anne anne diyordu. 😂
Aysnrblghn Asli123 teşekkürler bazen 10 kere de söylüyor dediğiniz gibi ama özellikle 2li şekilde yapması dikkatimi çekti.Herhalde bu da biter gider diye umuyorum 😊
simiyyy Gün geçmiyor ki masumca açılmış bir posta salak salak atarlar yapıldığını görmediğim bir post olsun yok yani ne yaşıyorlarsa milletin postunda deli deli konuşuyorlar. Adam akıllı cevabını ver geç ne tripleniyon sanki bana atom parçalayacak. Neyse. Normal hayatım yavaş yavaş düzene giriyor yeğenimde sadece kelimelerim ilk hecesini söylerdi zamanla cümle kurmaya başladı. Tabi bu hususta dil gelişimi için senin ona desteğinde çok önemli
Aysnrblghn simiyyy Çok teşekkür ederim, etrafta çok fazla akranı yok takip edebileceğim ki her bebegin gelişimide bire bir değil anladığım kadariyla, zaten o nedenle forumu kullaniyorum buraya sormayacaksam ne anlamı var ki.
Aysnrblghn Hessi55 teşekkür ederim inşallah dediğiniz gibi geçici bir durum olur bizde de. Kontrollu bir şekilde akışına bırakıyorum kendimce