biryazmasali evet kesinlikle bizimdr böyle oldu . Kızım sadece baba ve gel diyordu . Başka kelimesi yoktu 2 ay öncesine kadar . Bu arada iki ay önce 2 yaşına girdi . Sonra birden dili çözüldü mesela "balkona çıkalım , elimi yıka , parka gfelim , mantı yiycem , bişeyi başardıgı yaptıgı zmaanlarda annee başardım demesi , tümr renklerle ilgili cümleler kurması , tüm nesnelerin isimlerini bilmesi , nerdeyse tüm hayvanları bilmesi onlarla ilgili birsürü şey söylüyor . Anne sürpriz yap diyor . Kalem ver vs vs . Üç dört kelimelik cümleleri de var . Aile üyelerini akrabaların isimlerini biliyor dayı babanne dede anneanne teyze gibi . Kaç yaşındasına iki yaşındayım diyor . 1 den 10 a kadar ve 10 dan geriye sayıyor . Gangnam style aç diyor 🤣 bebek şarkılarını söylüyor , baba parmak küçük kurbağa kırmızı balık ram sam sam gibi . Kesinlikle ne oldugsa şu iki ay içerisinde oldu . Konuşmuyor diyorduk inanır mısın şimdi de susmuyor 😅 hiçç endişe etme zamanla açılıyorlar 🥰🥰