Aysun5455 Kızlar 2 ay 9 günlüyüz ayak tabanlarımda belirsiz bi agrı yol yürüdügümde oluyor sezeryandan sonra oldu hamileligimde bile agrım olmadı nedeni sezeryan mı yaşayan varmı
Ipekoz Aysun5455 şişlik varsa narkozu atmamış olabilirsiniz bol su tüketmelisiniz. Baş ağrısı da yaşıyorsanız muhakkak kahve tüketmelisiniz
Kbrdn Aysun5455 sız nasıl oldunuz bende cok oldu napcam bılmıyorum spınalden oldu benımkı ayak tam ortası agrıyor zaten o bolge ayakta bel omurga bolgesı
Aysun5455 Kbrdn 8 ay oldu benim dogum yapalı inanın geçiyor hiç geçmiyecek gibi geliyor ama 6. Aydan sonra hafifledi suan daha iyiyim sizin kaç ay oldu