İkiz kızlarım 15 aylık ikisinde de alerji varr alerji maması kullanıyorlar dışardan çorba felan yiyolar ama çok zorlanıyorum çok zor oluyor ne yapsam die biri iştahsız saten digeride tam tersi ne yersek istiyolar o kadar dikkat etsekde olmuyo az da olsa veriyoruz yanlış yapıyoruz çok evet ama napcami bilemiyorum yumurta ceviz daha neyin alerji yaptığını bile anlayamadigim şeyler var ne zaman geçer bu alerji durumu acaba doktor bir yaşından sonra geçer dedi ama hala bı düzelme yok az alerji yapcak şey yesede dokunuyor sakiniyorum ama atıştırmalıklar istiyolar yediklerimizden istiyolar tarif bakiom ama yumurtasız çok bişe yok çorba meyve yiyolar mesela çok zor bu durum 😭