İyi geceler arkadaşlar 15 aylık oğlum var beraber yatıyoruz gece 22.30 gibi uyutuyorum 1 saat içinde Max 1.5 saat içinde uyanıyor bakınıyir yanında yoksam genelde ağlayarak yataktan inip koridora gidiyor yanındaysam piş piş diyorum dönüp uyuyor bunu nasıl aşacağız ? Sizlerin uyku durumları nasıl ?