Sinir olmak değil ac kaliyor diye uzuluyorm sadece yemediği zaman sonra mama fln veriyorum biberonla ama yinede o an üzülüyorum ama asla sinir olmuyorum minicik bebeğe neyin sınırı :) dışı kasiniyordur agriyordur biyeri aciyodur iştahı yoktur bilemezsin