Kızlar hamılelikte tsh hep yuksekti 5-6 civarlarında levotiron kullandım ne kadar doz arttırsakta 2,5 un altına düşüremedik. Doğum yaptım bıraktm ilacı doktorada bıdaha gidemedm bebekten dolyı. Kilo verimim cok yavas ac yasamama ragmen cok az verıyorm gram gram . Hamilelikten sonra tsh ne oldu bılmıyorm? Doktora gidip tekrar ilaç kullansam kilo verımı de hızlanır mı?