Genç kızlığımdan beri idrar yolu enfeks vardı zaten. En son hamileyken 5.ayımda lökosit yükseldi yine sancı ile acile gitmiştim antibiyotik ile geçmişti. Aradan geçen 1,5 sene kadar sonra ilk defa ateşlenecek kadar yükselmiş enfeksiyon değerlerim. Yani şöyle söyleyeyim referans aralığı 0-5 ise benim 95 çıktı değerim😬 ilk defa yükselen bu enfeksiyonda akıntım bitmek bilmedi. İlk defa kahverengi ve kıvamlı bi akıntım gelip durdu ilaçlarla beraber. Asla kötü koku yada bir koku da yok. Bunu yaşayan oldu mu hiç? 7 günlük antibiyotiğin biri bitince diğer içtiğim ilacın saati falan sekteye uğradı. 7 gün antibiyotik kullanırken akıntım azalmıştı yok denecek kadar ama ara verince yine oldu 🤷🏼♀️ adetime de 12 gün var ama kanlı akıntı geliyor sinir sistemim çöktü artık sıkıldım akıntılardan ya