Murataleyna merhabalar öncelikle belirteyim ben fizyoterapistim , 4. Aydan sonra eğer bebek oturmaya hevesliyse 45 derecelik açıyla oturtulmaya başlanabilir , dik oturtmak kesin olmamakla birlikte zararlı olabilir çünkü henüz sırt , kalça ve bacak kasları yeterince oturmaya müsait olmuyor