Aslandogu5238 Sedef hastalığı var yaklaşık 10 senedir hayatımda. Kabullenmek gerekiyor bu hastalığı bununla yaşamayı öğrenmek gerekiyor. Amerikan hastanesi, Cerrahpaşa, medicana, Acıbadem gitmediğim hastane kalmadı. Işın tedaviside gördüm ama bi sonuç yok. İğne tedavisi varmış ama etkileri ağırmış. O yüzden ben tercih etmedim