Azra_shn bizim doktorumuz 7-8 aydan sonra gece beslenmesini kesebilirsin demisti. Emzirmek yerine su icirebilirsin, emzik tutuyorsa emzigini verip pispislayabilirsin, yada nasil uykuya yatiriyorsan o sekil devam uyutmayi deneyebilirsin. Tabiki hemen 1 günde tüm gece beslenmesini kesme, 1. gece bir kere emzirme su icir ve emzik ile oyalayip devam uyumasini sagla. 2. gece 2. kalktiginda da ayni seyleri uygula… böyle böyle yavas yavas kesebilirsin. Ben su vererek gece beslenmesini kestim, simdi cok uyanirsa hemen su iciriyorum, pispisliyorum ve devam uyuyor. Zor olcak ama bi kac güne aliscak bu rutine emin ol ☺️ Gece beslenmesini kestikten 1 hafta sonra sabaha kadar uyumaya basladi ve rahat ettim