aselkus_09 1 aydir mukuslu gidaöari sindirmeden kakasini yapiyordu kizim. 1-2 doktora gittik ama pek ilgilenmediler. Düzelmeyince tekrar özele gittim kaka resmini gösterdim ve direk besin alerjisi dedi. Kilo alimi iyi, huzursuzluk keyifsizlik, deride döküntü ve kakada kan yoksa, suanlik takip edelim dedi. Kalada kan görüsen veya süphelensen bile tekrar hemen getir alerji testi isteyelim dedi. 10bucuk aylik, hic bir skintisi yoktu simdiye kadar, herseyi yiyordu ve simdi birden bire besin alerjisi cikti 🤷♀️