Gmzkrmn canim benim ki yasina girecek ayni. Ek gidaya gectigimiz gunden beri pure vermeyecegim dedim her gun denedim her gun kustu. Arkadasimin cocuklari bikac vermeye alistilar benimki hep kustu. Ogurme de degil midesindeki her seyi kusuyordu hala daha ayni. Goturmedigim doktor kalmadi, en son bir prof yutma yerlerinin de kas oldugunu bazi cocuklarda gec gelistigini, blendiri onermediklerini ama bebegin kusmasinin daha kotu oldugunu soyledi ve biraz zaman tani dedi. Ben hala deniyorum hala ayni. Eziyorum olmuyor, eline veriyorum olmuyor, princli corba yapayim diyorum olmuyor, ac biraktim olmadi. Biraz daha bekleyip, yutma problemleriyle ilgilenen doktor varmis ona goturcem. Bu konudan cok muzdarip oldugum icin bu kadar uzun yazdim ve cok kafama takiyorum 😔 sana diyenler olacaktir alistirmadin ondan oldu falan diye hic alakasi bile yok. Benim ki hala alisamadi israrla denememe ragmen, ogurmede degil direkt kusuyor yani. Bu seferde midesi alisacak her seyi kusacak diye korkuyorum