Rabiacelebi356 kapalıyım, kuran kurslarında okudum ama sübyan okulunu tercih etmem çocuğum için.
zamanında yengem hocalık yapıyordu yardıma gidiyordum, hiçbir bilgim olmamasına rağmen bile derslere sokuyolardı beni. yani başı boş ortam oluyor, denetleme yok birşey yok.
bazı kreşlerde dini eğitimde veriliyor, mutlaka milli eğitime bağlı bir yere verin derim.