Valla kaynanam çiğden yapıyor bütün kavanozları, ne yapacaksa çiğ doldurup kavanozlari kaynatıyor. Biz ise pisirip koyarız tencerede iyice kaynar suyu biraz azalınca kavanozlara doldurup sıcak kapatırız kavanoz kaynatmayız. Kapağı açık bir şekilde kaynar