Hamile kaldığımı öğrendiğimden sonra sigarayı bıraktım ve içmedim doğumdan sonra da içmedim şuan sekiz aylık bebeğim ve bi kaç gün uyumadan bi tane içiyorum ve içerken kendimi o kadar berbat hissediyorum ki onun hakkına giriyormuşum gibi nasıl başa çıkıyorsunuz bu gece söz verdim kendime devamı gelmeyecek diye inşAllah gelmez