Yamacbatin çok teşekkür ederim yanıtınız için 🙏🏼
Biz de tuvalette çok zaman geçiriyoruz yani oğlum ne zaman sıkılırsa kalmak isterse o zaman kaldırıyorum ama yok ne çiş ne kaka yapmıyor hep üzerine yaptı bugün de..
Ama en azından sabah saatlerine çişini yaptığında tepkisizdi, öğleden sonra artık yaparken bi tepki vermeye başladı 🥲
Gece için de uyuduktan sonra bağladım b3n güvenemedim napcağımı şaşırdım 🤷🏻♀️ kayınvalidem de yanımda bugün geldi, yatarken bağla en azından dedi, bağladım 🙄
1 2 gün alışsın da sonra geceyi de bırakırım diye düşünüyorum 🤔